Gerçekleşen ziyarette, sınır kapısında yürütülen çalışmalar ve bölgeye yönelik planlanan faaliyetler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Müdür Akbaş, göreve yeni başlaması dolayısıyla ilçedeki kurumlarla iş birliği içerisinde çalışmayı önemsediklerini ifade etti.

Kaymakam Cebeci ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Üzümlü Sınır Gümrük Kapısı’nın bölge açısından önemli bir yere sahip olduğunu vurguladı. Kamu hizmetlerinin etkin ve koordineli bir şekilde yürütülmesinin önemine dikkat çeken Cebeci, Müdür Akbaş’a görevinde başarılar diledi.

Oda Başkanlarından Yeni İş Merkezi Çağrısı
Oda Başkanlarından Yeni İş Merkezi Çağrısı
İçeriği Görüntüle

Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin sunulmasının ve hatıra fotoğrafın çekinmesiyle ardından sona erdi.